20 Ιουλίου 2023

Τέμπη- Αποκάλυψη: Όλη η αλήθεια για το σιδηροδρομικό δυστύχημα




Όπως μεταδίδει το InThess.gr το οποίο εξασφάλισε στοιχεία που αποδεικνύουν τις πραγματικές αιτίες του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, όπως αυτές καταγράφηκαν από εμπειρογνώμονες με έγγραφα στοιχεία...


Οι παρακάτω πληροφορίες δεν αποτελούν μέρος του απόρρητου προανακριτικού υλικού αλλά προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και έτσι μπορούμε να σας τις παρουσιάσουμε.


Ας δούμε λοιπόν τα πραγματικά αίτια της τραγωδίας καθώς και ανέκδοτες φωτογραφίες οι οποίες δεν συμπεριλήφθηκαν σε καμία δικογραφία.


Σύμφωνα με έκθεση πραγματογνωμοσύνης αναφορικά με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2020, η οποία παραγγέλθηκε από το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας, οι πραγματογνώμονες που συνέταξαν αυτή, προς εξακρίβωση των συνθηκών και των αιτιών του
θανατηφόρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος (σύγκρουση κινούμενων τρένων), που συνέβη
στον Ευαγγελισμό της Λάρισας στη σιδηροδρομική χιλιομετρική θέση 371+600 της γραμμής
Πειραιώς – Πλατέως, διαπίστωσαν και βεβαίωσαν τα εξής:


Κατά την άφιξή της στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου στην γραμμή ανόδου, η
αμαξοστοιχία IC62 καθυστέρησε την αναχώρησή της κατά 48 λεπτά της ώρας περίπου.


Η καθυστέρηση οφείλονταν σε βλάβη της ηλεκτροδότησης στη γραμμή ανόδου στο τμήμα
Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα, με αποτέλεσμα την αναμονή της αμαξοστοιχίας στο σταθμό
Παλαιoφαρσάλου έως ότου καταστεί διαθέσιμη η γραμμή καθόδου.


Στις 22.38 (καταγραφή στο βιβλίο Εξασφάλισης Κυκλοφορίας της 28/02/2023) η αμαξοστοιχία IC62 αναχωρεί από τον σταθμό Παλαιοφαρσάλου στην γραμμή καθόδου, λόγω της συνεχιζόμενης βλάβης στην ηλεκτροδότηση της γραμμής ανόδου, έως το σταθμό της Λάρισας.


Εισερχόμενη στο σταθμό της Λάρισας, η αμαξοστοιχία IC62 μεταβαίνει στην γραμμή ανόδου, όπου και πραγματοποιεί στάση για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών στις 23.02. Στις 23.06 η αμαξοστοιχία IC62 αναχωρεί από το σταθμό Λάρισας με προορισμό την Θεσσαλονίκη από την γραμμή ανόδου και λίγο μετά το σταθμό της Λάρισας και συγκεκριμένα στο ύψος του κλειδιού διακλάδωσης σιδηροτροχιών Νο118 (περίπου στο ύψος της οδού Καραγάτση) μεταβαίνει στην γραμμή καθόδου λόγω της θέσης του κλειδιού Νο118 σε παρακαμπτήριο.




Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 στις 28/02/2023 πραγματοποιούσε το δρομολόγιο
Θεσσαλονίκη – Πειραιάς. Στις 23.03 (καταγραφή στο βιβλίο Εξασφάλισης Κυκλοφορίας της
28/02/2023) διέρχεται του σταθμού των Νέων Πόρων στην γραμμή καθόδου και συνεχίζει την
διαδρομή για τον Πειραιά.


Το θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα (μετωπική σύγκρουση των κινούμενων τρένων)
συνέβη, όπως προαναφέρθηκε, πλησίον του οικισμού Ευαγγελισμού της Λάρισας στη χιλιομετρική
θέση 371+600 της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιώς – Πλατέως την 28/02/2023 και περί ώρα
23:18’, όταν η ανωτέρω υπ’ αρίθμ. IC62 αμαξοστοιχία κινούμενη στην γραμμή καθόδου, με πορεία
προς Θεσσαλονίκη, συγκρούστηκε μετωπικά με την ανωτέρω υπ’ αρίθμ. 63503 εμπορευματική
αμαξοστοιχία, κινούμενη στο ίδιο ρεύμα με πορεία προς Πειραιά της γραμμής καθόδου, με
αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό 57 ατόμων και τον τραυματισμό 180 ατόμων, καθώς και
την καταστροφή μέρους των αμαξοστοιχιών και εγκαταστάσεων της σιδηροδρομικής γραμμής.


Διαβάστε όλο το Ρεπορτάζ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !