27 Ιουλίου 2021

Εκδρομή της Ένωσης Συνταξιούχων Εμπόρων ΟΑΕΕ Ν. Πιερίας σε Γιάννενα και Μέτσοβο

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η προγραμματισθείσα ημερήσια Εκδρομή της Ένωσης Συνταξιούχων Εμπόρων ΟΑΕΕ Ν. Πιερίας την Κυριακή 25 Ιουλίου. Μαζευτήκαμε μπροστά στο προάυλιο της Θείας Αναλήψεως αφού ανάψαμε το κεράκι μας να μας φυλάγει η Παναγία και αφού πήραμε την Ευλογία, τηρώντας το πρωτόκολλο Υγείας, φυσικά είμαστε όλοι εμβολιασμένοι, αγνοώντας αυτούς που μας «στολίζουν με διάφορα Γαλλικά» ξεκινήσαμε για τον Προορισμό μας ΓΙΑΝΝΙΝΑ – ΜΕΤΣΟΒΟ. Ο καιρός θαυμάσιος, η διάθεση όλων μας στο κατακόρυφο πήραμε το δρόμο για την Εγνατία Οδό. Περάσαμε έξω από την Βέροια, μια πόλη όμορφη, αμφιθεατρική, φάνταζε υπέροχα κάτω από τον πρωινό Ήλιο που την σκέπαζε με άπλετο φως, την αφήσαμε και θαυμάζαμε πλέον το Βέρμιο και τα Πιερία Όρη που ανάμεσα περνάει ο Αλιάκμονας ποταμός. Σε λίγο μπήκαμε στα τούνελ, αλήθεια μπήκατε στον κόπο να τα μετρήσετε….. είναι δεκατέσσερα μέχρι τα όρια του νομού Κοζάνης και περίπου άλλα τόσα μέχρι να φθάσουμε στα Γιάννινα. Πόσο άλλαξε η περιοχή, τι τραβούσαν οι οδηγοί να περάσουν τις στροφές της Καστανιάς και ο κόσμος που ταξίδευε πόσο υπέφερε, αναλογίζομαι εκείνη την ταλαιπωρία του τότε, πως έγινε απόλαυση σήμερα, πόσο άλλαξαν τα πράγματα. Πρώτη στάση για καφέ έξω από τα Γρεβενά, ανάμεσα στα βουνά, μέσα στο πράσινο υπέροχη θέα η θερμοκρασία γύρω στου 20Ο βαθμούς ρουφούσαμε το οξυγόνο και απολαμβάναμε το τοπίο. Συνεχίζοντας τη διαδρομή φθάσαμε στο Μουσείο Βρέλλη με τα κέρινα ομοιώματα. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην Οικογένεια και στον Γλύπτη Παύλο Βρέλλη για το έργο που παρουσιάζουν ειδικά τώρα που τιμούμε τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, βλέπεις και ζεις όλη την ιστορία, το κρυφό Σχολείο, τους Ήρωες της Επανάστασης, 150 κέρινα ομοιώματα και 36 ιστορικά θεάματα από την Ελληνική Επανάσταση είδαμε ακόμη και την κυρά της Ρω, κρατώντας την Ελληνική Σημαία, μας έκανε να φουσκώνουμε από Εθνική Υπερηφάνεια. Επόμενος σταθμός η πόλη των Ιωαννίνων που φημίζεται για τα πολλά Ασημικά και το περίφημο νησάκι της κυρά Φρωσύνης, Μπήκαμε στο καραβάκι, και σε 10’ λεπτά είμαστε στο νησάκι. Καθίσαμε για φαγητό σε μια από τις όμορφες ταβέρνες, φάγαμε φρέσκο ψάρι από τη Λίμνη, και πήραμε το δρόμο της επιστροφής περνώντας για καφέ από το Μέτσοβο. Εκεί μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, «παραδοσιακός γάμος» τα όργανα του γαμπρού από τη μία και τα όργανα της νύφης από την άλλη, πήγαιναν με τραγούδι και χορό στην Εκκλησία. Και πήραμε το δρόμο της επιστροφής μαζεύοντας «συγχαρητήρια» από τους συμμετέχοντες, για την άψογη διοργάνωση τόσο της Ένωσης, αλλά ιδιαίτερα για το Πρακτορείο “Complete” και τον οδηγό του Λεωφορείου κ. Στέλιο Σεράφη .