25 Ιουλίου 2021

Ρέμα Ορλιά Όλυμπος !

Ρέμα Ορλιά για να βρεθείτε εκεί, θα βγείτε από την Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης στην έξοδο για Λιτόχωρο-Δίον και, αμέσως μόλις μπείτε στο Δίον, θα ακολουθήσετε τις καφέ ταμπέλες αριστερά που γράφουν «Όλυμπος». Στην ανάγκη, ρωτήστε και στο χωριό (το Δίον), αφού, όταν βγείτε απ’ αυτό, «ένας είναι ο δρόμος»!

Σε μόλις 20 λεπτά από τότε που αφήσατε την Εθνική Οδό, θα παρκάρετε το αμάξι σας δίπλα στο ξωκκλήσι του Αγίου Κωνσταντίνου και τους καταρράκτες!
Ο χώρος γύρω από τον Άγιο Κωνσταντίνο είναι όμορφα διαμορφωμένος, με ξύλινα τραπέζια και βρύσες.
Από το σημείο αυτό, για να βρεθείτε στους δύο καταρράκτες και τις τρεις λιμνούλες (για μπάνιο ή απλά για φωτογραφίες), απαιτείται περπάτημα το πολύ 50 μέτρων!
Συγκεκριμένα, από το χώρο στάθμευσης, προχωρώντας ευθεία και σε 50 περίπου μέτρα θα βρεθείτε μπροστά στον ένα από τους καταρράκτες.
Αυτά τα πενήντα μέτρα γίνονται πάνω σε παλιό χωματόδρομο, στα πρώτα δέκα μέτρα του οποίου φεύγει δεξιά κατηφορικό μονοπάτι που οδηγεί στον επόμενο καταρράκτη -μεγαλύτερο από τον πρώτο-…
…καθώς και στην τρίτη λιμνούλα, που το βάθος της την καθιστά ιδανική για βουτιές από τα παρακείμενα βράχια.
Για τους υπόλοιπους, υπάρχει και η δυνατότητα, ακολουθώντας το μονοπάτι που ανηφορίζει παράλληλα με το ρέμα και φτάνει ως το Καταφύγιο της Πετρόστρουγκας, να γνωρίσουν και το υπόλοιπο ρέμα και να κάνουν μπάνιο στον θεαματικό Καταρράκτη του Κόκκινου Βράχου και αλλού.