1 Ιουλίου 2013

Άρχισε τη λειτουργία του το ΚΕΠ Πεύκων του δήμου Νεάπολης-Συκεών





Με πρώτιστη στόχευση να είναι πάντοτε χρήσιμη και αποτελεσματική για όλους τους πολίτες, η δημοτική αρχή Νεάπολης-Συκεών προχώρησε στη δημιουργία Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών και στη Δημοτική Ενότητα Πεύκων, το οποίο άρχισε να λειτουργεί από σήμερα και να εξυπηρετεί τους πρώτους πολίτες. Να σημειωθεί ότι ΚΕΠ λειτουργούσαν ήδη στις άλλες τρεις Δ.Ε. Συκεών, Νεάπολης και Αγίου Παύλου, με τη διοίκηση του δήμου να αποδεικνύεται συνεπής στις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σεβόμενη τα δικαιώματα και τις ανάγκες δημοτών και κατοίκων, και προσπαθώντας για την απλούστευση γραφειοκρατικών διαδικασιών που καθυστερούν τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους, η διοίκηση του δήμου έχει καταστήσει σαφή την προτροπή της προς τους επικεφαλής και τους υπαλλήλους που στελεχώνουν το ΚΕΠ να αντιμετωπίζουν όλους τους πολίτες με αξιοκρατία, σοβαρότητα, ευγένεια και κατανόηση.
Τη διαδικασία στελέχωσης και προετοιμασίας του χώρου λειτουργίας του ΚΕΠ επέβλεψε ο αντιδήμαρχος Μικροέργων-Ηλεκτροφωτισμού-Πρασίνου, με τοπική αρμοδιότητα στη Δημοτική Ενότητα Πεύκων Αλέξανδρος Σιμητόπουλος, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι «το ΚΕΠ θα βρίσκεται σε συνεχή ηλεκτρονική διασύνδεση και συνδιαλλαγή με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και θα παρέχεται υπεύθυνη εξυπηρέτηση και πληροφόρηση σε κάθε ενδιαφερόμενο χωρίς ταλαιπωρία και πολύωρη αναμονή σε ουρές».
Το ΚΕΠ στεγάζεται στο ισόγειο του δημοτικού καταστήματος Πεύκων (Ειρήνης 19) και λειτουργεί καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ενώ τα Σάββατα από τις 8 το πρωί έως τις 2 μετά τη μεσημέρι. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν καλώντας τα τηλέφωνα: 2313 502200, 502230, 502231, και το νούμερο φαξ: 2313 502233.

Σύγχρονος και έμπιστος δήμος
«Η λειτουργία του ΚΕΠ Πεύκων εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να λειτουργούμε ένα δημοτικό δίκτυο σύγχρονων δομών, οι οποίες να κερδίζουν επάξια την εμπιστοσύνη των πολιτών και συνδημοτών μας», επισημαίνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης, και προσθέτει: «Η ικανοποίηση ότι το εγχείρημα των ΚΕΠ πέτυχε σε πανεθνικό επίπεδο είναι μεγαλύτερη για εμάς, αφού η λογική της ίδρυσής τους στηρίχθηκε στο μοντέλο της απογευματινής λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών του πρώην δήμου Συκεών. Μια πανελλαδική πρωτοπορία που εφαρμόσαμε το 1995, προκειμένου να εξυπηρετούνται ως αργά το βράδυ οι πολίτες, κυρίως οι εργαζόμενοι και όσοι αδυνατούσαν να προσέλθουν στο δημαρχείο πρωινές ώρες. Τα αποτελέσματα ήταν αξιοσημείωτα και χιλιάδες υποθέσεις, που μέχρι τότε εκκρεμούσαν, δρομολογήθηκαν άμεσα».
Παράλληλα, όμως, εκφράζει τη διαμαρτυρία του για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση που σημειώθηκε στην έναρξη λειτουργίας του ΚΕΠ Πεύκων, με αποκλειστική ευθύνη του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. «Είναι ανεπίτρεπτο να καθυστερείται για έναν ολόκληρο χρόνο και εξαιτίας ανούσιων γραφειοκρατικών λόγων η λειτουργία μιας κρίσιμης υπηρεσίας για τους πολίτες, τη στιγμή μάλιστα που ο δήμος μας, με δική του πρωτοβουλία όπως πάντα, ανέλαβε όλα τα διαδικαστικά, λειτουργικά και οικονομικά ζητήματα», τονίζει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης.

Χρήσιμες πληροφορίες
Το ΚΕΠ παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες. Μεταξύ άλλων:
Οι υπάλληλοι αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν πληθώρα διοικητικών διαδικασιών που αφορούν τη δημόσια διοίκηση κι έτσι ο πολίτης δεν ταλαιπωρείται στις δημόσιες υπηρεσίες.
Για να εξυπηρετηθεί ο ενδιαφερόμενος πρέπει να παρίσταται με την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό του σε ισχύ, ή να τον εκπροσωπήσει νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, προκειμένου να κατατεθούν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υπόθεσή του.
Ο πολίτης μπορεί να παραλάβει διοικητικά έγγραφα αυτοπροσώπως ή να ζητήσει να τα λάβει ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και με αντικαταβολή του κόστους αποστολής.
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να κάνει τηλεφωνική αίτηση καλώντας τον αριθμό 1500 και να επιλέξει το ΚΕΠ στο οποίο επιθυμεί να διεκπεραιώσει την υπόθεσή του και να παραλάβει το διοικητικό έγγραφο που χρειάζεται.
Αιτήσεις μπορούν να κατατεθούν ηλεκτρονικά και στη σελίδα www.ermis.gov.gr και η παραλαβή των εγγράφων να γίνει από το ΚΕΠ της επιλογής του πολίτη.

Συνηθέστερες διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ:
● Πληροφόρηση για κάθε ζήτημα που αφορά τη δημόσια διοίκηση
● Επικυρώσεις φωτοαντιγράφων διοικητικών εγγράφων
● Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής
● Χορήγηση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
● Χορήγηση πιστοποιητικού γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γάμου
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης θανάτου
● Μεταδημότευση έγγαμου/άγαμου ενήλικα
● Χορήγηση φορολογικής ενημερότητας
● Επανεκτύπωση βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ φυσικού προσώπου
● Αιτήσεις για οικογενειακό επίδομα ΟΑΕΔ
● Έκδοση και επανέκδοση ΑΜΚΑ
● Αιτήσεις για πιστοποιητικά σπουδών
● Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης
● Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης
● Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου
● Χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής
● Έκδοση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας οχημάτων λόγω κλοπής, απώλειας ή φθοράς
● Μεταβίβαση Ι.Χ. αυτοκινήτου και δικύκλου
● Άρση παρακράτησης κυριότητας Ι.Χ. αυτοκινήτου ή δικύκλου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης ΤΑΞΙ
● Χορήγηση κάρτας μετακίνησης ατόμων με αναπηρία
● Χορήγηση παραβόλων, υπεύθυνων δηλώσεων, εντύπου εξουσιοδότησης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ GREEKGLISH !